Ushbu bo’limdagi maqolalar

xTrace: Profil sozlamalari → Mahsulot aylanmasi ishtirokchisi (MAI) → Tovar guruhlari

Tovar guruhlari bo‘limiga o‘tish uchun quyidagilarni bajaring:

  • Shaxsiy kabinetga kirish (avtorizatsiya) qiling.
  • "Tashkilot profili""Tovar aylanmasi ishtirokchisi" bo‘limini tanlang → "Tovar guruhlari" bo‘limiga o‘ting.

тг уз 1.png

Ushbu bo‘limda tovar guruhlari va ularga tegishli ma’lumotlar aks etadi.

Asosiy tushunchalar:

  • Tovar guruhi — qo‘shilgan tovar guruhining nomi.
  • KM emitenti — KM (markirovka kodi) chiqarish huquqiga ega bo‘lgan ishtirokchi belgilanadigan parametr.
    Emitent — mahsulotlarni markirovkalash uchun javobgar bo‘lgan tovar aylanmasi ishtirokchisi/tashkilot (masalan, ishlab chiqaruvchi yoki import qiluvchi).
    Emitent emas — markirovkalangan mahsulotlar bilan amallarni bajaruvchi ishtirokchi (importchi, ulgurji yoki chakana savdo subyekti).
  • Ulanish sanasi — tovar guruhining tizimga ulanish sanasi.
  • Holat — tovar guruhining amaldagi holati.

Tovar guruhini qo‘shish uchun:

  • Foydalanuvchi "Administrator" roliga ega bo‘lishi kerak. (Foydalanuvchi rollari haqida batafsil ma’lumot – alohida bo‘limda)
  • "Tovar guruhini qo‘shish" tugmasini bosing (agar barcha mumkin bo‘lgan tovar guruhlari allaqachon qo‘shilgan bo‘lsa, ushbu tugma mavjud bo‘lmaydi).
тг уз 2.png
  • "Nomlanishi" ro‘yxatidan kerakli tovar guruhini tanlang.
    ❗ Diqqat: tovar guruhini qo‘shishda "Emitent" parametrini belgilash mumkin — mos katakchani tanlang.
тг уз 3.png

Barcha kerakli amallar bajarilgach, "Saqlash" tugmasini bosing.

тг уз 4.png

Qo‘shilgan tovar guruhi tizimda faollashtiriladi.

❗ Tashkilot profilida qo‘shilgan tovar guruhlari zarurat tug‘ilganda foydalanuvchi profiliga ham qo‘shilishi mumkin.

xTrace: Profil sozlamalari → Mahsulot aylanmasi ishtirokchisi (MAI) → GS1 a’zoligi

xTrace: Foydalanuvchi profili – API-kalit yaratish

Bu maqola foydali bo’ldimi?
Ushbu material foydali deb hisoblaydiganlar uchun: 2 из 2

Sharhlar

0 shathlar

sharhsiz qoldirish uchu tizimga kirish