Markirovkalash kodi uchta ma'lumot guruhini o'z ichiga oladi:
- mahsulot kodi, shtrix-kod sifatida ham tanilgan, GTIN, EAN-8 yoki EAN-13 – GS1 Uzbekistan xalqaro uyushmasi tomonidan mahsulotning har bir turi uchun berilgan raqamli son, chakana savdoda hamma joyda qo‘llaniladi;
- raqamli markirovkalash operatori tomonidan berilgan seriya raqami va mahsulotlarning har bir alohida elementini ( sigaret qutisi, bir shisha aroq, dori-darmon paketi va boshqalar) identifikatsiya qiladi;
- tekshirish kodi, operator tomonidan markirovkalash kodini kripto-himoya qilish vositasi sifatida generatsiyalangan va kodning markirovkalash tizimida qayd etilganini tekshirish imkonini beradi.
Har bir mahsulot guruhi uchun markirovkalash kodi belgilanishi kerak bo'lgan mahsulot qaysi mahsulot guruhiga tegishli ekanligiga qarab belgilar sonida farqlanadi.
Markirovkalash kodlari haqida ko'proq ma'lumot olish uchun "GS1 DataMatrix yoki markirovkalash kodi. U qanday ko'rinadi va ishlaydi, nimaga e'tibor berish kerak?" maqolasini o'qing.
Sharhlar 0
sharhsiz qoldirish uchu tizimga kirish