Markirovkalash va AIKni to‘g‘ri shakllantirish uchun tarkibli mahsulotlar (sovg'a to'plamlari) bilan ishlash
Vaqti-vaqti bilan sotuvda bir nechta mahsulotlardan iborat sovg'a to'plamlari paydo bo'lib turadi - masalan, bitta qadoqqa birlashtirilgan bir yoki bir nechta shishali spirtli ichimliklar, idish-tovoqlar va boshqalar. Keyinchalik markirovkalash jarayonini to'g'ri amalga oshirish va AIKni muvaffaqiyatli shakllantirish uchun bunday to'plamlarni markirovkali mahsulotlar katalogida qanday qilib to'g'ri joylashtirishni ushbu maqoladan bilib olishingiz mumkin.
Hozir esa eng keng tarqalgan holatni, ya'ni bir shishali spirtli ichimlik va ikkita stakanni o'z ichiga olgan to'plamni ko'rib chiqamiz. Shu bilan birga, shishaning va qutining GTINlari har xil bo'ladi. Markirovkalanadigan mahsulotlar katalogida to'plamni ro'yxatdan o'tkazish uchun siz quyidagi amallarni bajarishingiz kerak:
- Katalogda shishali ichimlikni iste'molchi qadog'i sifatida ro'yxatdan o'tkazing;
- Kartochkani moderatsiyaga yuboring;
- Markirovkali mahsulotlar katalogida kartochkani muvaffaqiyatli moderatsiya qilgandan so'ng, "Guruh qadoqlarini qo'shish" ni tanlang va qutilarning GTIN kodini ko'rsating, GTIN ko'rsatilmagan (masalan, ikkita stakan) ilova qilingan mahsulotlar haqidagi ma'lumotni qo'shing.
Agar guruh qadog'ida bir nechta shishali ichimlik bo'lsa, ular "iste'molchi" qadoqlash turini tanlash orqali alohida ro'yxatdan o'tkazilishi kerak va barcha kartochkalar moderatsiyasidan o'tgandan so'ng, "kiritilgan ro'yxatdan o'tgan mahsulotlar" maydoniga shishalarning har birini alohida qo'shish kerak.
Ikkita istisno mavjud:
1. Quti ichidagi shishaning GTINi va qutining o'z GTINi. Bunday holda, Mahsulot aylanmasi ishtirokchisi faqat bitta kartochkani ishga tushiradi, va shundan so'ng, qutining GTIN kodini va qadoqlash turini - iste'molchi qadog'ini ko'rsatadi. Bir shisha uchun alohida kartochkani kiritishning hojati yo'q. Og'irligi va o'lchamlari haqidagi ma'lumotlar shishalar haqida emas, balki qutilar haqida ko'rsatiladi.
2. Quti ichidagi shisha o'z GTINiga ega emas, GTIN faqatgina quti ustida bo'ladi. Birinchi bandga o'xshab, kartochkani ochishda Mahsulot aylanmasi ishtirokchisi qutilarning GTIN kodini va qadoqlash turini - iste'molchi qadog'ini ko'rsatadi. Bir shisha uchun alohida kartochkani kiritishning hojati yo'q. Og'irligi va o'lchamlari haqidagi ma'lumotlar shishalar haqida emas, balki qutilar haqida ko'rsatiladi.
Katalogga guruhli qadoqni kiritishning bosqichlari:
- Mahsulotlarni GTINsiz kiritish:
- Quti GTINini va Davlat tasniflagichi kodini kiritish:
- Mahsulot kartochkasida (quti kartochkasida) majburiy maydonlarni to'ldirish:
- GTINsiz mahsulotlar kiritilgani haqida ma'lumotlarni majburiy to'ldirilishi, har bir mahsulot uchun alohida:
Shundan so'ng quti uchun yaratilgan kartochka moderatsiyaga yuboriladi.
Другие полезные статьи:
- Alkogolli mahsulotlarni markirovkalash
- O‘zbekistonda mahsulotlarni majburiy raqamli markirovkalash to‘g‘risidagi qonun hujjatlari
- Spirtli ichimliklarni markirovkalash kodi: u nimani o‘z ichiga oladi va qanday ko‘rinishga ega
- Ulgurji va chakana savdo sohasida markirovka bilan ishlashda yo‘l qo‘yiladigan asosiy xatolar va qoidabuzarliklar
Sharhlar 0
sharhsiz qoldirish uchu tizimga kirish